Ma cheama Mihai Gabriel, am numai 5 zile...

... si va salut pe toti.

M-am nascut pe 16 august, la 1 fara un sfert dimineata.
Nu prea ma grabeam eu sa vin pe lume, numai ca trecuse deja timpul, asa ca trebuia.
Cand m-a vazut mami prima data, atunci dimineata, a zis ca seman cu tati ca o picatura de apa... am barbia lui, capul la fel de tuguiat, parul ondulat. De la mami am mostenit manutele, picioarele si ceva gesturi.
In rest, am o mutrita sugubeata si zambesc mai mereu (poate si pentru ca mami a ras mult mult mult de tot cat timp eram eu in burtica ei).
Imi place muuuult lapticul, ca atat mananc deocamdata, dar de abia astept sa mananc tot felul de bunatati. Tati o sa imi gateasca si mami o sa faca dulciurile :D
Aoleu, e deja 9 trecute... e timpul sa pap. Iuhuuuu...

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii