Baby pink sau "Ma numesc Maria si am 4 zile"

Zilele trecute eram intr-o stare misty blue... acum e baby pink. Mai demult, cam un an si jumatate, scriam postul cu titlul "Ma numesc Mihai si am 5 zile"... acum ar fi "Ma numesc Maria si am 4 zile", dar m-am gandit sa schimb.

Asadar... ea este Maria, noul spiridus al casei, cu par roscovan si ochi albastrii, degete lungi, unghii ca de mare domnisoara si cu obiceiul de a petrece toata noaptea ca apoi sa doarma ziua, precum una din cele 12 fete ale imparatului din poveste.

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. Tare frumusica, dar parca seamana tot cu sotul ori ma insel ?

    Sanatoasa si voioasa sa fie, asta este tot ce conteaza pana la urma. Si poate ajungem sa ne intalnim cu totii candva.

    PS : imi pare rau de intarziere, dar ma calaresc la munca de zici ca-s Rosinanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de urari.

    Asta e, as fi vrut si eu un copil care sa semene cu mine, dar daca nu a fost sa fie... poate infiem unul care sa aduca cat de cat cu mine.

    Aaa, si seamana leit cu socra-mea... visul oricarei fete :D .

    RăspundețiȘtergere