Shirley Barber : Bucatareasa Zanelor (Flamingo GD, 2007)

Una din cele mai dragi si scumpe carti ale sufletului meu este Bucatareasa Zanelor; Povestea iepuroaicei Martha B. Rabbit, scrisa de Shirley Barber - am citit-o de multe ori pentru copii si lor le-a placut la fel de mult. Cartea a aparut la editura Flamingo GD in 2007, insa eu am cumparat-o de abia spre sfarsitul lui 2010; dedicatia pe care am scris-o pe prima pagina zice asa:
23.10.2010
Mami pentru Mihai, pt. ca e cuminte, ascultator si f. istet :*


Dincolo de povestea frumoasa, ilustratiile, semnate tot de Shirley Barber, sunt exact asa cum trebuie sa fie lumea minunata a animalutelor, zanelor si magiei: bogate, pline de detalii, oferind ocazia de a istorisi inca o data pe langa povestea de baza.

Povestea spune ca Martha Rabbit este o mare gospodina si bucatareasa, care ii intampina pe toti cei care ii trec pragul cu bunataturi care mai de care mai gustoase.





Intr-o noapte de iarna, trei soareci hoti, fugiti de la oras, ii sparg camara si ii fura toate proviziile. Ca sa nu moara de foame si de frig, Martha nu are alta solutie decat sa plece de acasa si sa isi caute de lucru.



Dupa peripetii, ajunge la casa de oaspeti pentru zane si elfi a piticului cel batran, unde este imediat angajata si se imprieteneste cu pisicuta Tabitha.


Nu spun cum se termina povestea, dar se termina frumos. Prea frumos, am spune noi, adultii... cand in realitate nu se intampla asa. Poate, dar copiii trebuie sa stie mersul corect al lucrurilor, ca orice fapta are consecinte si ca, de multe ori, oricat de grele ar parea vremurile, cu hotarare si curaj, orice se poate indrepta.

xo,
Lavi

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. Ce frumoasa este aceasta carte! Multumesc mult pentru recomandare! Am sa o cumpar si eu pentru L., sunt sigura ca o sa-i placa!

    RăspundețiȘtergere