Smoothie cu mar, sana, stafide si rom

Trebuie musai sa notez reteta asta de smoothie, pentru ca mi-a placut la nebunie. Nu aveam inghetata, nici ceva rece de baut la frigider si simteam ca ma topesc pe caldura asta... asa ca am blenduit ce stiu eu mai bine si a iesit ceva gustooosssss...


I n g r e d i e n t e:
1 mar
1 ceasca plina varf cu sana (merge si iaurt, evident)
2 pumni de stafide (pentru ca imi place dulceee)
1 lingurita esenta de rom (pentru ca era prea dulce :)) )

P r e p a r a r e:
Am curatat marul de coaja, l-am taiat bucatele nu foarte mici si l-em aruncat impreuna cu celelalte ingrediente in blender. Apoi zvuuummmmm! A iesit ce se vede mai jos, cu stafidele rupte bucatele mici, deci nu complet cremos. Dar mie imi place asa, parca are gust de nuca. Iar culoare e superba, un fel de galben pai... Acum e in ceasca mea cu leuti, la frigider si astept sa o devorez, cat mai receee.


Smoothie... ceala placuta,
Lav :))

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii