Harap Alb continua... peste asteptari

De mult nu am mai fost atat de entuziasmata. Si nici nu am mai luat vreo revista de bd, desi am citit, gratie colegului A aka GD, cateva, inclusiv Midnight Nation, pentru care am o slabiciune. :)) Motivul entziasmului copilaresc de zilele astea este... ta-daaammmm!...


Acu' 1-2 zile a aparut primul numar al revistei de banda desenata Harap Alb continua, un format ceva mai mic decat un a4, cu vreo 50 de pagini, tiparit bine si ieftin... ca mi-e mila sa dau numai atat de putin.


Dupa ce am umblat prin tot cartierul dupa ea si apoi '' amenintam'' ca trec granitele la vecini, am intrat in posesia revistei printr-un prieten - cu ocazia asta am aflat si eu cum functioneaza chioscurile cu ziare, ce si cum se intampla cu presa, etc - bune informatii, bine de stiut.



Povestea si ilustratiile din revista sunt dincolo de orice cuvinte - mie imi plac mult, sunt exact asa cum trebuie sa fie si m-au duc direct inapoi cu vreo 15-20 de ani (upsi, ce mult pare) cand citeam povestile lui Creanga. Iar pretul... hacuieste orice alta revista.


Harap Alb continua contine prima parte a povestii, Intalnirea cu Spanul, cateva interviuri, o poveste mica si istoria lui Gerila. Eu am citit tot, am recitit si cred ca dupa ce termin aici ma duc iar sa-mi pun ochelarii pe nas pentru ca nu ma pot satura inca de ea.

Informatii (foarte) utile:
site, informatii, povesti, wallpapers, etc - http://harapalbcontinua.ro/
de unde poti cumpara revista, online: http://shop.harapalbcontinua.ro/
Eu astept sectiunea de tricouri. :D

Lav

PS foarte important!!! Imaginile sunt facute cu telefonul, de aia sunt usor blurate - tiparitura este impecabila.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii