I Love Green Smoothie : Katherine Stromick

coperta: amazon
In vara asta m-am delectat cu smoothie-uri gustoaseee-gustoase (si acum imi mai e pofta dupa unul cu pepene galben). Oricum, am facut de toate culorile: albe, galbene, roz, portocalii... si acum cred ca e timpul sa trec la o culoare ''de forta'': smoothie VERDE. Ta-daammm!

Intamplarea face ca imi luasem de mai demult o carte de pe amazon si asa, lucrurile s-au asezat frumos in mintea si dorintele mele.

Cartea I Love Green Smoothie, scrisa de Katherine Stromick are marele avantaj ca e foarte bine organizata:
* arata succint beneficiile acestui tip de bautura;
* prezinta legumele, fructele si superalimentele pe care le putem folosi in orice smoothie verde;
* da 50 de retete delicioase, cu ingrediente la indemana.

E un fel de carte pentru incepatorii care nu au nevoie de superalimente sau legume cu denumiri ciudate, ci de ceea ce se gaseste din plin pe la noi.

Si scriu asta acum pentru ca azi voi incerca si verdele :D

De abia astept! Fac si poze!

Yumm,
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii