Salata rapida de leurda

Azi tati a dat o fuga rapida la piata si a luat vreo doua brate de leurda. De ce? Pai pentru ca se gaseste numai primavara si, desi in prima faza pare multa (), el a zis ca o baga la congelator. Da, asa am zis si eu, dar dupa ce am facut o salata rapida, am ajuns la impresia ca se vor termina toate legaturile mai rapid decat crezusem initial. :))

Salata am facut-o asa:
  • 1 legatura leurda
  • 1 lingura ulei
  • 1/2 - 1 lingura otet
  • un praf de sare



Am spalat frunzele de leurda, le-am taiat fideluta si le-am pus in cana micuta cu lei care tot apare in retetele mele. Am turnat uleiul, otetul, am dat cu un praf de sare, am amestecat bine, bine, bine si... finitto!


Leurda arata asa. Nu ma apuc acum sa scriu despre cat de buna si sanatoasa este, pentru ca sunt destule informatii pe internet. Recomand articolul asta, asta si asta.


O legatura e cam atat de mare. ...Mereu m-am intrebat ce cantitate este intr-o legatura si cum de stiu taranii sa le faca la fel de mari pe toate? Nu am gasit raspuns :)) ...inca.Dar am luat salatica de leurda langa mine la birou si o legatura intreaga ca sa le pozez. Mua adica pupici aka :*


Happy green,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii