Ghici ce voi desena aici. Exercitii de desen dupa cartea Luciei Muntean

Despre cartile Luciei Muntean nu mai trebuie sa povestesc, cred. Nu cred ca mai e parinte care nu le-a vazut pe internet ori prin hipermarketuri, cel putin. Sunt carti romanesti, pentru cei mici, cu rime haioase si povesti frumoase si desene pe masura; sunt aerisite, frumos tiparite si educative.

Le-am luat celor mici Ghici, ghici, ghici, ce voi desena aici? din octombrie 2012, dar atunci nu erau interesati de desen, asa ca am pus cartea la pastrare, stiind sigur ca, atunci cand va veni momentul, o vor adora. Si... momentul a venit acum, un an mai tarziu.

Cartulia ii invata pe copii (si parinti) cum sa deseneze diferite animale si insecte, in cativa pasi, iar fiecare pagina este, evident insotita si de rime. In total, sunt 13 ''lectii'' de desen: arici, sarpe, omida, soricel, fluture, pui de gaina, paianjenul si panza lui, gargarita, melc, oaie, broasca, iepure si un baietel (care poate fi usor modificat sa para fetita). Iata si cateva imagini din interior...


Evident, primele exercitii au fost facute direct pe carte :D. Nu m-am suparat, nu avea rost. Eu ma bucur din inima chiar si cand lucreaza pe carti. E foarte posibil ca asa le-a fost mai usor in prima faza. :)


Si daca ziceam ca Mihai si Maria au inceput sa deseneze din ea... am pus aici cateva desene de-ale lor.

Cartea se gaseste la linkul de la inceputul postarii si prin supermarketuri. O recomand chiar si pentru copiii de 2-3 ani, desi pe site spune ca este pentru 5+.

:)
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii