Îngerași din farfurii de hârtie


Există multe modele pe internet și voiam să fac încă de anul trecut acest craft, dar nu am apucat niciodată. Acum, că am luat un set pentru Mihai la școală, ne-au rămas suficiente pentru a le folosi și noi. Iată ce și cum am făcut...

Avem nevoie de:
  • farfurii de hărtie (se găsesc în hipermarketuri în zona cu tacâmuri de unico folosință; un set cu 20 de farfurii albe puțin adânci costa 16 lei)
  • un pahar mai măricel sau orice alt obiect cu care se poate trasa un cerc
  • creion
  • carioci
  • foarfecă

Am început să fac un îngeraș, de test, după modelul de mai jos.

sursa foto

Am trasat cercul, care reprezintă zona capului, în centrul farfuriei și apoi am continuat să desenez corpul și tot felul de briz-brizuri. Apoi am tăiat și asamblat, iar la final mi-a ieșit așa cum se vede mai jos. Modelul ales are totuși o hibă, în sensul că, dacă vrem ca îngerul să stea bine în picioare, rochia lui trebuie să fie jumătate de cerc - noi o să-i punem în pom pe toți pe care ăi vom face, deci nu ne deranjează atât de mult.


Am mers mai departe și am desenat patru modele diferite de îngeri... Și pentru că veșmintele lor sunt mereu albe, iar craftul presupunea și implicarea copiilor, am hotărât să fac tot felul de figuri geometrice pe care ei să le coloreze după plac.



Copiii, nerăbdători încă de când le-am zis ce fac, au trecut imediat la treabă.




Pentru că farfuriile noastre sunt un pic adânci, am tăiat marginile aripilor și le-am mai scurtat după cum mi s-a părut mie că arată mai bine.


Și iată ce le-a ieșit la final...

ÎNGERAȘUL FĂCUT DE MIHAI

ÎNGERAȘUL FĂCUT DE MARIA

Nu a fost intenționat, dar mie mi se pare că veșmintele seamănă cu portul nostru popular. Mai trebuie să spun că îmi plac la nebunie? De abia aștept să împodobim pomul de Crăciun cu ele. Încă nu ne-am hotărât cum îl vom face și pe acesta, dar vom alege o variantă diy din postarea de zilele trecute...

Pace,
Lavinia

P.S. -  și pentru că am descoperit un concurs de Crăciun la care am putea participa cu îngerașii ăștia, we go for it! :) E vorba de ediția a 4-a a consursului Împodobim Bradul, de pe Copilarim.

Trimiteți un comentariu

5 Comentarii

  1. Ce decoratiuni frumoase! Imi place ca forma este de bradut dar ele sunt ingerasi:)!
    Desenele sunt foarte reusite si sunt colorate exemplar!
    Ne bucuram sa va avem alaturi anul acesta!
    Cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru aprecieri!
    Lavinia, Mihai si Maria

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc de inspiratie. I-am facut si eu cu copiii de la cercul de creativitate. Am gasit o varianta Martha Stewart cu aripile care se imbina una intr-alta.

    http://www.marthastewart.com/272551/paper-plate-angels

    RăspundețiȘtergere