Când a sosit vara

Nu ştiu când a sosit, dar e deja aici. Nu neapărat pentru că e cald - acum e cald rău şi primăvara -, ci pentru că azi am mâncat primele cireşe din pomii din curte. Bănuiam eu că a venit de zilele trecute, când mi s-au uscat rufele afară într-o oră numai. Şi trebuie să spun că îmi place, aduce a boierie... Întind rufele afară şi le iau uscate după o oră, copiii aleargă ca bezmeticii prin curte după pietre, câine, mături, furnici şi alte gâzulici, D culege primele cireşe şi le mâncăm cu poftă, iar eu stau la umbră şi citesc. Şi miroase frumos. A linişte şi fericire.

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. Ce imagine feerica... cirese din copaci , umbra si soare... eu azi mi-am lungit gatul dupa cirese in piata dar am ramas visand la cele de la tara. Esti o fericita din cateva puncte de vedere esentiale :)
    vavaly

    RăspundețiȘtergere