Maria, prăjitura, bakuganul, pantofii şi puzzle-ul

O să o iau în ordinea inversă a titlului. Oarecum. :))

Azi Maria a învăţat să facă un puzzle uşor, din numai două piese. Am încercat să o învăţ şi până acum, dar nu stă deloc bine cu dexteritatea, degeţelele ei ba se încurcau, ba presa cu putere o piesă în cealaltă... Plus că Maria de felul ei e setată să vrea tot şi să facă şi ea de toate, dar nu are şi răbdarea necesară pentru asta. Însă azi am reuşit. În sfârşit, visez la momentele când vom face toţi trei, adică şi cu Mihai, un puzzle mare. Ah, ce nebunie o să fie...


Tot astăzi, pe când încercam să le pregătesc ceva de mâncare, i-am dat să pape stafide. Le dau câteodată, în loc de ceva dulce şi nesănătos, plus că îi ajută cu constipaţia. Şi... a făcut o prăjitură. A scos stafidele din pungă şi le-a pus, câte 2-3, pe un calup de telemea de oaie. Arată ca un cheesecake, dar nu e. Oricum, arată bestial şi îmi aduce aminte de un tort diplomat pe care îl făceam prin 2004 şi care îmi ieşea super-bun. Mmmm...


Dânsei îi mai place să meargă încălţată cu papucii, pantofii, adidaşii sau tenişii noştrii. A încălţat, cu Mihai, şi pantofii lui D.


E funny treaba asta, dar mie nu îmi place. Plus că, de când şi-a buşit de tot dinţii, îmi e frică să nu cadă iar. Apropos, dinţii sunt bine, deşi nu au revenit la dimeniunea şi poziţia iniţială. Nu am scăpat încă de pericol şi mergem la control lunar. Uneori îmi doresc să îi fi scos dinţii direct, de la început, pentru că a început să vrea să muşte, deşi nu are voie. Instinctul ei e să muşte, normal, în ciuda interdicţiei, şi o şi face... ca atunci când am găsit-o plimbându-se între dinţi cu o scoică adusă de la mare... De ce ar muşca un om dintr-o scoică, nu ştiu şi e peste puterile mele de înţelegere. :))

Şi ultima chestie... Să mai aud eu pe cineva spunând că fetele nu se joacă cu maşinuţe. Sau că nu se pricep la Bakugani...


-----------------------------------------------------------------------------------------

Trimiteți un comentariu

3 Comentarii

  1. Arata super prajitura... si eu ii dau stafide ca desert, dimineata cu mar si branzica , le cere in magazin cu entuziasm.
    cu pantofii stai linistita, si baietii fac la fel. mie dante mi a tocit flecurile unor pantofi noi nouti , ii placeau in mode deosebit ptr ca sunt galbeni. asa ca au ajuns la cizmar inainte de a-i incalta eu.
    e bine ca dintisorii fetei sunt ok acum, eu instinctul lui dante de a musca l-am contracarat astfel: de cate ori venea cu coltisorii spre mine ii ofeream o jucarie de plus moale sau o pernuta mica. isi descarca nervii acolo si asa scapam eu.
    cu drag, vavaly

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si eu tot asa faceam, ii dadeam ceva moale. Treaba acum e ca Maria nu are voie sa muste absolut deloc din cauza ca si-a busit dintii atunci si orice muscatura ii poate face rau. Saracuta musca instinctiv... s-a saturat sa pape numai bucatele, cum ii dau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aia cu masinutele e, parca, discriminatorie!!! Nu-i corect sa se spuna ca numai baietii se joaca cu ele! Eu, una, aruncam papusile, si ma jucam cu indienii si cu masinutele. prima papusa pe care n-am distrus-o a fost una pe care am primit-o la... 10 ani. In rest masinute la greu!!! Vad ca si fi-ma manifesta un interes deosebit pt masinute. Dar e cam devreme, totusi, sa trag o concluzie...

    RăspundețiȘtergere