Pârţagul şi Arţagul

1. Problema sucurilor
Maria, mai pe seară.
- Mami, veau suc de potocale.
- Nu mai avem portocale, iti dau apă.
- Nu! Nu veau apă, eu veau suc de portocale.
- Nu mai avem portocale, trebuie să cumpăr de la magazin. Îţi fac limonadă.
- Nu! Nu veau limonadă.
- Bine, nu îţi fac limonadă, îţi dau apă.
- Ba nu, eu veau limonadă.
- Bine, hai să îţi fac limonadă.
- Nu, eu veau apă.

2. Problema culorilor
Mihai şi Maria se uită la Frumoasa Adormită. E scena cu zânele care tot schimbă culoarea rochiei.
- Mie îmi plaşe loz, zice Mihai.
- Nu, mie îmi pace loz, intervine imediat Maria.
- Şi mie îmi plaşe loz.
- Ba nu, mie îmi pace loz, că sut fetisă.
- Dal şi mie îmi plaşe loz.
- Baaa nu! Tie îti pace abatu, că esti băiat.
- Ba nu, şi mie îmi plaşe loz.
- Ba nuuuuu...
- Ba da, îmi plaşe loz.
- Nuuuuu, nu îti pace. Îti pace abatu, de băiat.
- Loz.
- Nuuu... abatu.
- Ba loz.
- Abatuuuu...
De precizat că Mihai rămâne foarte calm, cu perna în braţe şi eventual şi lica (suzeta) pe undeva pe lângă el, în timp ce Maria ajunge la isterie.


-----------------------------------------------------------------------------------------

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii