Roger Hargreaves e sărbătorit de Google

Azi, Google are 16 logouri haioase pentru a sărbători ziua de naştere a lui Roger Hargreaves, scriitor şi ilustrator de cărţi pentru copii.

Despre Domnul Gâdilici, una din cărţuliile lui, am scris şi eu. Pentru că nu am timp să scriu acum, mai multe informaţii despre distinsul domn se găsesc pe wiki: în română sau în engleză (recomandabil).

Mai jos, imaginile celor de la Google - la cărţile apărute la noi, am pus denumirea în română, la cele care nu au apărut, am pus în engleză. :)

Micuţa Domnişoară Vorbăreaţă

Little Miss Curious

Little Miss Magic

Mr. Uppity şi Micuţa Domnişoară Obraznică, care i-a furat pălăria

Little Miss Shy, Domnul Fericit

Micuţa Domnişoară Veselie

Little Miss Tiny

evident, Domnul Buf

Mr. Dizzy

Mr. Forgetful

Mr. Funny

Domnul Fericit

Domnul Murdărici

Mr. Rush

Mr. Slow

ăsta-i Domnul Gâdilici :D

-----------------------------------------------------------------------------------------

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii