Cum să ai o zi de luni fericită și productivă

          ...păi ce-ar fi să începem prin a schimba modul în care ne gândim și ne raportăm la ziua de luni?
          Cu cât o încărcăm mai mult cu gânduri negative și proiectăm sentimente „neprietenoase” asupra acestei amărâte zile de luni, cu atât ni se va părea mai urâtă. Și chiar nu e. E doar o zi, o simplă zi din săptămână. :)
          Iar dacă tot te simți nefericit/ă, gândește-te că, practic, nu ai decât două variante:
          1. Schimbă ceea ce se întâmplă în ziua de luni. Alege să faci o activitate care îți face plăcere. Bănuiesc că, în cele mai multe cazuri, soluția ar veni prin schimbarea locului de muncă, nu? Deja atât de mulți oameni spun că nu sunt mulțumiți de serviciul lor, că a devenit un clișeu... pe care numai tu, fiecare, îl poți/putem schimba. Dacă momentan schimbarea locului de muncă nu este o opțiune, atunci treci la pasul următor...
          2. Schimbă felul în te raportezi la ziua de luni. Tu! 😊 Cum poți acționa tu diferit atunci când vezi că vecinul a parcat iarăși aiurea, că vecina cu patruped a lăsat iarăși aleea plină cu murdăria câinelui iubit, că te enervează soacra, că te cicălește nu-știu-cine... De obicei toate astea ne enervează și, în cel mai rău caz, ne pot strica toată ziua. Cum ai putea reacționa tu diferit la toate astea? Ce poți face tu pentru a schimba ceva? Eu mă gândesc că fiecare om mă întâmpină cu starea pe care i-o dă propria lui viață, nu interacțiunea cu mine: astfel, dacă e zâmbitor, înseamnă că e împlinit, dacă e nervos, poate are probleme. Aplic zicala „not my monkeys, not my problem”. Nu pot schimba decât ce ține de mine... așadar zâmbesc celor care îmi zâmbesc și (încerc să) am răbdare cu cei care, momentan cel puțin, aleg să afișeze o stare negativă față de ceilalți. Puterea de a avea o zi bună și productivă îmi aparține de fapt numai mie... ție, fiecăruia dintre noi!

          Happy Monday!
          Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii