DIY: Recipient pentru păstrarea cafelei

De câteva luni am început să beau cafea în mod regulat, deși nu mi-a plăcut niciodată în mod special gustul ei. Dar băutul cafelei cu lapte și două lingurițe de zahăr brun sau miere a devenit un ritual pe care trebuie să îl urmez în fiecare dimineață... altfel parcă dorm pe mine toată ziua. Și cum nu mă atrăgea neapărat păstrarea cafelei în ambalajul original, m-am gândit să îmi fac/decorez un recipient special...


Am folosit:
  • un borcan curat, în care înainte fusese miere
  • imagini cu cești de cafea, tăiate de pe ambalaje
  • scoci
  • foarfecă

De aici încolo, lucrurile sunt destul de simple:

1. Decuparea imaginilor. Am păstrat vreo patru ambajale, ca să am cești de cafea de culori diferite și să îmbrac toată circumferința borcanului.

2. Lipirea pe banda adezivă. Am folosit scoci lat și am pus două benzi, astfel încât toată imaginea să fie acoperită de folia protectoare. La final am tăiat scociul până la vreo 5 mm față de imagine.


3. Lipirea pe borcan. Cu grijă, ca să nu se facă bule de aer.

Cam asta a fost tot. Am lipit toate imaginile pe burta borcanului, am răsturnat cafeaua și de atunci folosesc numai recipientul ăsta. Un craft copilăresc, casnic, dar personalizat (am folosit imagini de la cafeaua mea preferată - și am căutat îndelung o marcă de cafea care să îmi placă - și a soțului) și util.

xoxo,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii