TAG: Cărțile și Crăciunul (2017)

Am găsit altă leapșă drăguță pe FB, de la A Drop of Inspiration. Un tag literar, întrebări legate de cărți și un oarecare top legat de această sărbătoare a iernii. Și cum iubesc leapșa... se-nțelege că am ales să o preiau și eu. Sper să intru astfel în atmosfera de Crăciun, pentru că până acum nu s-a lipit deloc de mine - eu mă simt încă în toamnă. :)

Așadar, iată întrebările:

1. BRADUL. Verde tot timpul anului. O carte clasică nemuritoare, care ți-a rămas în suflet.
Absolut, „Omul invizibil” scris de H.G. Wells.

2. STEAUA DIN VÂRFUL BRADULUI. Un volum care încheie „la înălțime” o serie preferată.
Ultima carte din seria „Nemuritor”, care a fost cea mai plăcută surpriză din anul ăsta.

3. BETEALA. Ce carte ai asocia cu beteala? Strălucitoare, atractivă, începând cu coperta și titlul?
„Your Beauty Mark” de Dita Von Teese.

4. GLOBURILE. O carte îndrăgită cu tema Crăciunului.
Minunata „Poveste de Crăciun” a lui Charles Dickens.

5. INSTALAȚIA DE LUMINIȚE. O carte care te-a făcut să zâmbești.
„Descendenții” din seria Disney.

6. CADOURILE DE SUB BRAD. O carte surprinzătoare, cu răsturnări de situație neașteptate.
„Colecționarul de oase” de Elisabeth Kostova.

7. BOMBOANE DE POM. O serie care dă dependență.
Tot seria „Nemuritor”. :)

8. FELIA DE COZONAC. O carte pe care ai citit-o pe nerăsuflate.
Pentru mine, anul acesta a fost marcat de seria „Nemuritor”, deci... :)

9. VINUL FIERT. O carte „fierbinte”.
În momentul de față, mi-a stârnit curiozitatea „Voi fi vreodată suficient de bună?” scrisă de Karyl McBride.

10. COLINDE. O carte care te-a răscolit.
„Dear World”/„Am nevoie de pace” de Bana Alabed. Este... cutremurătoare.

11. ZĂPADĂ. O poveste petrecută într-un decor hibernal.
Acum câțiva ani (5 ani mai exact), citeam în fiecare lună cărți specifice. Și a fost frumos! Ar fi o idee să reiau obiceiul, eventual pe anotimpuri. :) Am citit mai multe cărți în iarna aceea a căror acțiune se petrecea chiar iarna, toate au fost surprize plăcute, toate erau cărți .azw, downloadate de pe amazon. Dacă trebuie să aleg una, aceasta ar fi „A Family Affair” de Mary Campisi.

12. MOȘ CRĂCIUN. O carte care te-a impresionat în copilărie.
„Povești fermcate rusești”. Nu atât prin poveștile în sine, cât prin ilustrațiile superbe.

Acesta a fost tag-ul cărților de Crăciun. 📚🎄

xoxo,
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii